We are working on a translation...

Algemene voorwaarden

Verzending en levering

Aankopen enkel mogelijk voor levering in België en in Nederland. Voor levering in Frankrijk of Duitsland gelieve ons te contacteren.

Verzending van onderdelen, toebehoren of kledij binnen België en Nederland gebeurd via BPost (Belgische postdienst). 
Dit brengt volgende verzendkost met zich mee:
-bestelling van 0 tot en met €25 = verzendkost van €4.95
-bestelling van €25.01 tot en met €50 = verzendkost van €2.95

-bestelling hoger dan €50 = Gratis verzending
Indien u de levering op een ander adres wenst (buren, kennis, vrienden, ... gelieve een nieuw leveradres aan te maken of dit te vermelden tijdens de bestelprocedure).

Fakturatiekosten zijn 7.5 euro voor fakturen onder de 50 euro

Verzending / levering van fietsen naar adressen in België en/of Nederland kosten altijd €10 per fiets.

Fietsverzendingen gebeuren altijd via een koerierdienst.
ndien u de levering op een ander adres wenst (buren, kennis, vrienden, ... gelieve een nieuw leveradres aan te maken of dit te vermelden tijdens de bestelprocedure). 

Bijna alle onderdelen zijn constant in stock en kunnen dus vrij snel geleverd worden.
Fietsen worden altijd verzonden in een grote doos dit om transportschade te vermijden.

Voor een GLS levering: Indien u niet thuis bent op het moment van de levering zal er een 2° aanleverpoging worden ondernomen. 
Voor een Bpost levering: Bij een niet succesvolle aflevering kunnen afgehaald worden in een BPost punt in uw buurt.
Hiervoor zal er een melding (briefje/kaart) worden achtergelaten op het gekende afleveradres, daarop staat waar u het pakket kan afhalen.

Niet afgehaalde zendingen worden na 14 dagen bij ons terug afgeleverd, voor Bpost word een bedrag van 20 euro portkosten en administratiekosten afgetrokken van de rekening, voor een fiets die verstuurd is met GLS is dit bedrag 30 euro.

Kan ik een artikel terugzenden?

Artikels kunnen teruggestuurd worden binnen de 14 dagen na levering van het product. Deze dienen per koerier terug gestuurd te worden naar Fietsshop.be nadat er een mailtje is verstuurd naar info@fietsshop.be om de omruiling aan te kondigen.

De rechtstreekse kosten voor het terugzenden naar Fietsshop.be door de consument vallen volledig ten laste van de consument, tenzij de consument kan aantonen dat het geleverde product niet in overeenstemming zou zijn met de beschrijving van het aanbod.

 

Retouradres: Fietsshop.be - Vichteknokstraat 10-12 , 8540 Deerlijk

 

Verkeerd bestelde goederen kunnen op kosten van de koper teruggestuurd worden, enkel als product in originele, en onbeschadigde verpakking en voorzien van ‘fietsshop controlezegel’. Het bedrag vermindert door de portkosten word dan op uw account geplaatst.
Alle goederen genieten van een 2-jaars garantie, bij sommige producten kan dit meer zijn maar dit word vermeld op de factuur.
Wanneer u bij kledij de verkeerde maat besteld hebt kan u deze met Bpost terugsturen en wij zullen u dan de juiste maat portvrij opsturen.

Zullen in geen geval worden teruggenomen:
- goederen die volgens de wensen van de consument vervaardigd werden of voor hem werden gepersonaliseerd
- verkeerd gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
- artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd
- artikelen waarvan er geen 'fietsshop controlezegel' zichtbaar is

Alle annuleringen dienen schriftelijk via mail, info@fietsshop.be, kenbaar te worden gemaakt. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam, factuur- en/of ordernummer en bankrekeningnummer te vermelden. Artikel die speciaal op bestelling zijn gemaakt kunnen niet geannuleerd worden.
 

Hier vind u het modelformulier voor het retourneren mbt. herroepingsrecht.

Montage en levering fietsen

Fietsen worden besteld zonder montage, fietsen zijn altijd 85% gemonteerd.

Na levering moet de klant de trappers in draaien en goed aanspannen, alsook het stuur rechtzetten en goed aanspannen. Bij kinderfietsen moeten de zijwielen ook nog gemonteerd worden.
Fietsshop.be kan niet verantwoordelijk zijn voor een slechte montage van de fiets, er is geen garantie op onderdelen als gevolg van een slechte montage of afstelling. Bij iedere geleverde fiets zit een handleiding. 

Communicatie

Communicatie over aangekochte goederen gebeurd via info@fietsshop.be

Garantievoorwaarden

Alle onderdelen worden geleverd in een verpakking met daarop een controlezegel van Fietsshop met vermelding van nummer leveringsbon. Controlezegel mag pas verwijdert worden als je akkoord gaat met geleverde product.
Verkeerd bestelde goederen kunnen op kosten van de koper teruggestuurd worden, enkel als product in originele, en onbeschadigde verpakking en voorzien van ‘fietsshop controlezegel’.
Alle goederen genieten van een 2-jaars garantie, bij sommige producten kan dit meer zijn maar dit word vermeld op de factuur, transportkosten voor terugsturen van garantiegoederen is ten laste van de koper.

Wanneer u bij kledij de verkeerde maat besteld hebt, kan u deze met Bpost terugsturen en wij zullen u dan de juiste maat portvrij opsturen.

Transportschade

Transportschade aan doos en aan product moet binnen de 24 uur gemeld worden via info@fietsshop.be , dit het liefst met een foto. Als een pakket zichtbaar beschadigd aankomt, open het dan a.u.b. onmiddellijk in aanwezigheid van de persoon die het aflevert en laat onmiddellijk een schade bevestiging opstellen.

Fietsshop.be gegevens

Tony Bauwens, Vichteknokstraat 10-12 , 8540 Deerlijk

E info@fietsshop.be
BE 0521.394.004
IBAN BE73 7380 3794 0560
BIC KREDBEBB

Product added to wishlist
Product added to compare.

Fietsshop.be gebruikt cookies om de gebruiks vriendelijkheid van de shop te optimaliseren, je kan de cookie en privacy disclaimer verder lezen via deze link.