We are working on translations...

Veel gestelde vragen ...

 

» Wat zijn de verzendingskosten?
» Wat zijn de levertijden?
» Hoe krijg ik korting ?
» Kan ik een artikel terugzenden?
» Hoe meet ik mijn fietsmaat?
» Hoe betaal ik mijn bestelling direct online?
» Gebruik van Paypal!
» Betalen via overschrijving!
» Over hoe eshoppen werkt

 

Wat zijn de verzendingskosten?

 

Aankopen enkel mogelijk voor levering in België en in Nederland.

Verzending van onderdelen, toebehoren of kledij binnen België en Nederland gebeurd via BPost (Belgische postdienst). 
Dit brengt volgende verzendkost met zich mee:
-bestelling van 0 tot en met €25 = verzendkost van €4.95
-bestelling van €25.01 tot en met €50 = verzendkost van €2.95

-bestelling hoger dan €50 = Gratis verzending
Indien u de levering op een ander adres wenst (buren, kennis, vrienden, ... gelieve een nieuw leveradres aan te maken of dit te vermelden tijdens de bestelprocedure).

Verzending / levering van fietsen naar adressen in België en/of Nederland kosten altijd €10 per fiets.

Fietsverzendingen gebeuren altijd via een koerierdienst.
ndien u de levering op een ander adres wenst (buren, kennis, vrienden, ... gelieve een nieuw leveradres aan te maken of dit te vermelden tijdens de bestelprocedure). 

Bijna alle onderdelen zijn constant in stock en kunnen dus vrij snel geleverd worden.
Fietsen worden altijd verzonden in een grote doos dit om transportschade te vermijden.

Voor een GLS levering: Indien u niet thuis bent op het moment van de levering zal er een 2° aanleverpoging worden ondernomen. 
Voor een Bpost levering: Bij een niet succesvolle aflevering kunnen afgehaald worden in een BPost punt in uw buurt.
Hiervoor zal er een melding (briefje/kaart) worden achtergelaten op het gekende afleveradres, daarop staat waar u het pakket kan afhalen.

Niet afgehaalde zendingen worden na 14 dagen bij ons terug afgeleverd, voor Bpost word een bedrag van 20 euro portkosten en administratiekosten afgetrokken van de rekening, voor een fiets die verstuurd is met GLS is dit bedrag 30 euro.

Voor Belgie kunnen we met BPost in normale omstandigheden een aflevering garanderen binnen de 1 tot 3 werkdagen. Voor Nederland, Frankrijk en Duitsland kan dit een werkdag extra zijn.

Als uw bestelling bij ons vertrekt zal u automatisch een mail ontvangen met hierin een track & trace link, zo kan u uw bestelling volgen en ziet u wanneer de levering zal plaatsvinden.

 

Wat zijn de levertijden?

Als wij uw betaling binnen hebben wordt direct het pakket samengesteld met de artikelen die u heeft besteld en laten we de producten vervolgens zo snel mogelijk bezorgen op uw bedrijf of bij u thuis in Belgie.

In de meeste gevallen wordt uw order binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd (via BPost).

Bijna alle producten zijn steeds op voorraad en dus is een directe levering mogelijk.

Voor leveringen buiten de BeNeLux, gelieve ons te contacteren via email.

 

Fietslevering gebeuren via GLS (fietslevering) of met Bpost en worden in de meeste gevallen in 1 tot 4 dagen afgeleverd, 

 

Hoe krijg ik korting ?

Alle producten hebben al een bepaalde korting !

U zal zien in de shop dat producten gemarkeerd staan met 'PRIJS VERLAAGD' of 'PROMOTIE AANBIEDING' of 'SPAARKORTING'.

Prijsverlaging
Bij een prijsverlaging zie in het detail de kortings hoeveelheid tov. de normale prijs. Prijskortingen varieëren van 15% tem. 25% afhankelijk van het product. Dez ekorting zie je staads weer in het produktdetail.

Promotie aanbieding
Bij promo artikelen is er een tijdelijke aanbieding tegen de vooropgestelde prijs. Een promoaanbieding is meestal tijdelijk verkoop tegen een verlaagde prijs.

Spaarkorting
Bij producten met een spaarkorting krijg je een waardebeloningen (deze zie je in het detail van een spaarkorting product), deze beloning kan je omzetten naar een waardebon.
Producten met een spaarkorting krijgen pas de spaarkorting waarde toegekent vanaf €10.
De omgezette waardebon kan je gebruiken vanaf een nieuw bestelbedrag van €50 (excl. btw).
Deze waardebonnen (een waardebon code is zichtbaar in je klantenaccount) gebruik je dan in een volgende bestelling naar keuze.
Je spaarkorting wordt actief eens je bestelde product is verzonden, je zet dan je spaarkorting om naar een waardebon, waarvan je de code ingeeft bij een volgende bestelling naar keuze.

 

Kan ik een artikel terugzenden?

Artikels kunnen teruggestuurd worden binnen de 14 dagen na levering van het product. Deze dienen per koerier terug gestuurd te worden naar Fietsshop.be nadat er een mailtje is verstuurd naar info@fietsshop.be om de omruiling aan te kondigen.

De rechtstreekse kosten voor het terugzenden naar Fietsshop.be door de consument vallen volledig ten laste van de consument, tenzij de consument kan aantonen dat het geleverde product niet in overeenstemming zou zijn met de beschrijving van het aanbod.

 

Retouradres: Fietsshop.be - Vichteknokstraat 10-12 , 8540 Deerlijk

 

Verkeerd bestelde goederen kunnen op kosten van de koper teruggestuurd worden, enkel als product in originele, en onbeschadigde verpakking en voorzien van ‘fietsshop controlezegel’.
Alle goederen genieten van een 2-jaars garantie, bij sommige producten kan dit meer zijn maar dit word vermeld op de factuur.
Wanneer u bij kledij de verkeerde maat besteld hebt kan u deze met Bpost terugsturen en wij zullen u dan de juiste maat portvrij opsturen.

Zullen in geen geval worden teruggenomen:
- goederen die volgens de wensen van de consument vervaardigd werden of voor hem werden gepersonaliseerd
- verkeerd gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
- artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend werd
- artikelen waarvan er geen 'fietsshop controlezegel' zichtbaar is

Alle annuleringen dienen schriftelijk via mail, info@fietsshop.be, kenbaar te worden gemaakt. U dient in uw schriftelijke annulering in ieder geval uw volledige naam, factuur- en/of ordernummer en bankrekeningnummer te vermelden.

 

Hoe meet ik mijn fietsmaat ?

Raadpleeg de pagina ivm. maten voor een kinderfiets..

 

Hoe betaal ik mijn bestelling online?

Om je aankopen te betalen in de webshop, kan je online betalingen doen via het beveiligde systeem van MultiSavepay, Paypal of via overschrijving. MultiSavepay verzorgt voor Fietsshop.be de beveiligde betaalconnectie voor Bancontact, iDEAL, Giropay, Maestro, Sofort Banking, Visa en Mastercard.

Om te betalen via 1 van voorgaande betaalmiddelen moet u bij het uitchecken kiezen voor MultiSavepay (zie ook de betaallogo's).

betaalmogelijkheden

 

Gebruik van Paypal

Met PayPal kan je online winkelen zonder dat jouw financiële gegevens bloot gegeven worden. Je kunt je heel eenvoudig via je e-mailadres (indien je een PayPal account hebt) of via jouw Visa- of Mastercard.

Jouw financiële gegevens zijn bij PayPal opgeslagen op hun servers en die gegevens blijven bij hen, ze verstrekken ze nooit aan anderen. Alle informatie die verstuurd wordt tussen jouw computer en hun servers is door hen gecodeerd via SSL certificaten (Secure Sockets Layer)

PayPal biedt een manier aan om veilig en snel aankopen te doen op internet. Het is een internationaal geaccepteerde manier van betalen, ze bieden je tevens aankoopbescherming en voorzien in geschiloplossing.

Nadat je een betaalmiddel (Bancontact, MasterCard of VISA) geselecteerd hebt, kom je terecht op de beveiligde site van Paypal.

Je moet dan het kaartnummer, vervaldatum en controlegetal ingeven. Daar worden ook alle betaalgegevens opgeslagen. Meteen na de betaling ontvang je een bevestiging van de betaling.

 

Betalen via overschrijving

U kunt eveneens vooruit betalen via overschrijving. Als wij het bedrag ontvangen hebben, wordt uw bestelling verstuurd.

Fietsshop.be
IBAN BE73 7380 3794 0560
BIC KREDBEBB
Duidelijk ordernummer vermelden.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Fietsshop.be gebruikt cookies om de gebruiks vriendelijkheid van de shop te optimaliseren, je kan de cookie en privacy disclaimer verder lezen via deze link.